»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Zaradi njihove strokovnosti in predanosti postaja klicni center 114 vedno pomembnejša točka v procesu obnove po poplavah.«
»Najhujša omejitev je tista v naših glavah, ko rečemo, da nekaj že 20 let delamo na isti način in vedno je bilo dobro. Vidite, to zdaj ni več dobro.«
»Če se bo začela sanacija plazu, kdaj bo prišla ekipa za utrditev bregov vodotoka, ki bi lahko spodjedel vse, kar smo naredili. Ljudje zlasti mrzlično čakajo na hidrologe, geologe, arhitekte, ki morajo sprejeti bistvene odločitve. Ali se bom lahko vrnil domov? Ali bo hiša še uporabna?«
»In dejansko si želimo, da vsi, ki so bili prizadeti v poplavah, čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji, ki jih imajo – katere koli vrste – obrnejo na to številko.«
»Vse bom moral začeti znova, od tal do sten in elektrike, vse je podrto.«
»Pri tem ne gre za povračilo nastale škode na premoženju v smislu odškodnine, kot se v javnosti včasih napačno razume, temveč za nakazila iz sredstev državnega proračuna pri vzpostavitvi bivalnih pogojev, pri čemer se upoštevajo pogoji in merila, določeni z veljavno zakonodajo.«
»Posebna zgodba so cene in s tem se bo treba ukvarjati, zato da ne bi prišlo do neupravičenega dvigovanja cen.«
»Namen osebnega pristopa, ki zahteva ogromno časa, je ljudem z dialogom predstaviti nujnost ukrepov, zato da bomo v prihodnosti manj nervozni ob vsakem deževju, ki bi lahko povzročilo škodo.«
»Ne gre samo za socialno pomoč, ampak gre včasih za pomoč pri nastanitvi starejših, ki ne morejo stanovati v stanovanju, do kamor vodi šest nadstropij stopnic.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju