»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Zaradi njihove strokovnosti in predanosti postaja klicni center 114 vedno pomembnejša točka v procesu obnove po poplavah.«
»Brezplačna številka 114 po poplavah se je pokazala kot nepogrešljiv člen v odzivu na stisko ljudi.«
»Najhujša omejitev je tista v naših glavah, ko rečemo, da nekaj že 20 let delamo na isti način in vedno je bilo dobro. Vidite, to zdaj ni več dobro.«
»Če se bo začela sanacija plazu, kdaj bo prišla ekipa za utrditev bregov vodotoka, ki bi lahko spodjedel vse, kar smo naredili. Ljudje zlasti mrzlično čakajo na hidrologe, geologe, arhitekte, ki morajo sprejeti bistvene odločitve. Ali se bom lahko vrnil domov? Ali bo hiša še uporabna?«
»In dejansko si želimo, da vsi, ki so bili prizadeti v poplavah, čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji, ki jih imajo – katere koli vrste – obrnejo na to številko.«
»Vsak delovni dan od 8. do 16. ure se bodo lahko na to številko obrnili vsi, ki se jim porajajo vprašanja z obravnavanega področja.«
»Vse bom moral začeti znova, od tal do sten in elektrike, vse je podrto.«
»Posebna zgodba so cene in s tem se bo treba ukvarjati, zato da ne bi prišlo do neupravičenega dvigovanja cen.«
»Pri tem ne gre za povračilo nastale škode na premoženju v smislu odškodnine, kot se v javnosti včasih napačno razume, temveč za nakazila iz sredstev državnega proračuna pri vzpostavitvi bivalnih pogojev, pri čemer se upoštevajo pogoji in merila, določeni z veljavno zakonodajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju